Klacht: Levering van bestelling waarvan Ikea de leverdatum en tijd bevestigd via e-mail is niet geleverd, Ikea laat niets van zich horen, moet maar afwachten wanneer er geleverd gaat worden. Helaa moet ik nu de monteurs voor de keuken gewoon betalen

op 03 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Levering van bestelling keukens waarvan Ikea de leverdatum en tijd bevestigd heeft via e-mail is niet geleverd, Ikea laat niets van zich horen, ik moet dus maar afwachten wanneer er geleverd gaat worden. Helaas moet ik nu de monteurs voor de keuken gewoon betalen. Ikea is telefonisch niet bereikbaar. Is drukker dan normaal is de melding. 2x 50 min in de wacht gestaan, daarna maar opgehangen. Waarde order is wel € 9600,00
Een zeer verbolgen klant.

Als alles optijd geleverd wordt of gecommuniceerd, zot midden in een verbouwing alles strak gepland, nu moet de montage en de spuiter voor de wanden en het plafond opgeschoven worden. Dit geindje kost mij 2 weken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door velle258