Klacht: Levering TV

op 15 december 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb gisterenavond ( 14-12-2017 )bij Cool Bleu een TV besteld, deze zo vandaag tussen 19.05u en 21.05u bezorgd worden.
Ik kreeg vanavond een mailtje dat deze zogenaamde bezorger om 20.43u bij mij aan de deur heeft gestaan, de voordeurbel werkt hier gewoon ( geen briefje in de bus en wij waren gewoon thuis !!!!!!!!!!!!!!).
Ik bel met uw organisatie, ik kreeg een jongere dame aan de lijn en deze wist mij te vertellen dat ik even moest inloggen en een andere afspraak moest maken, 1 die mij dan wel uit kwam ?????.
U raad t al, het inloggen gaat hem niet worden, het lukt gewoon stom weg niet, ik wederom bellen met uw bedrijf ( want uw service gaat boven alles, is ook, not ), krijg ik een jonge dame aan de lijn die het gelukkig beter begrijpt, zij regelt dat mijn tv a.s. maandag al komt !!!!!!!!!!!!!, zij kan daar niets aan doen.

U kiest voor een bezorg partij die de producten aflevert voor uw klanten, dat deze kiezen voor personeelsleden die hun werk niet kunnen / willen doen zoals u beloofd aan uw klanten, kan en mag nooit mijn probleem worden/zijn.

Mijn prettige gevoel is foetsie, ik beloof aan mijn vrouw een nieuwe tv, maar helaas ben ik nu een”leugenaar” het is mij niet om het geld te doen, maar wel om mijn principes, want die zijn mij wel heilig.

Johan van Abeelen
johanvanabeelen@gmail.com

verras me, ik heb geen idee

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste meneer Van Abeelen, Allereerst willen we je onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat de levering van jouw televisie zo moeizaam is verlopen. Dit is zeker niet de bedoeling en al helemaal niet wat je van ons of onze vervoerspartner mag verwachten. We zullen dit dan ook verder uitzoeken intern en met PostNL, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We zien dat de televisie ondertussen al geleverd is, fijn! Voor het ongemak willen we je graag een voucher van €25,- aanbieden. We horen graag van je of je hiermee akkoord gaat, zodat we de voucher kunnen e-mailen. Alvast bedankt voor de reactie. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door johanclaudia