Klacht: Levering tuinhuisje en service Hornbach

Jessie Krikken op 23 juni 2020 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Op 19-04-2020 bij Hornbach een tuinhuis met overkapping besteld. Levertijd was 3-4 weken op moment van bestellen. In de week van verwachte leverdatum zelf contact opgenomen met Hornbach. Wij hadden nog niks gehoord over wanneer geleverd zou worden. Huisje zou wat later geleverd worden, wanneer wisten ze nog niet. Zelf na een week opnieuw contact gezocht met Hornbach. Levering zou nog eens 3 weken duren.
De dag dat de leverancier wilde leveren, waren wij op vakantie (half jaar geleden al geboekt). Voor het huis neerzetten was geen optie, een vrachtwagen kan niet voor ons huis komen. Met de leverancier gekeken of het mogelijk was een nieuwe afspraak te maken, maar deze zou bellen als hij weer in de buurt zou zijn. Gaf meteen al aan dat hij niet wist wanneer dit zou zijn.
Contact opgenomen met Hornbach in de hoop dat zij met de leverancier konden kijken dat dit niet over al te lange tijd zou zijn. Hornbach gaf aan dat zij hier niks mee te maken hadden. Wij moesten zelf maar contact opnemen met de leverancier. Contactgegevens hiervoor werden niet gegeven.
Meerdere keren daarna contact gezocht met Hornbach, maar deze trekken hun handen ervan af. Gevraagd of er met een teamleider/manager gesproken kon worden, maar deze was op dat moment niet aanwezig. Deze zou de volgende dag kunnen terugbellen, werd nog gevraagd op welk nummer. Onze verbazing was dan ook groot dat dit later niet in het systeem terug te vinden was. Volgens Hornbach werd meteen al gezegd dat een teamleider niet terug zou bellen.
Op dit moment is het enige wat Hornbach wil doen de transporteur een bericht sturen met de vraag of deze kan vragen aan de leverancier of die ons wil bellen. Geven hierbij ook aan niet te weten wanneer wij gebeld kunnen worden. De leverancier belt sowieso al voor een afspraak voor de levering.
Al met al voor ons geen fijne ervaring bij de Hornbach. Vanuit Hornbach zelf komt geen informatie over de levering en vertraging. Daarnaast geven zij aan geen contact met de leverancier te willen/kunnen opnemen om te kijken wanneer er nu geleverd kan worden.

Graag zouden wij hebben dat Hornbach contact opneemt met de leverancier om te kijken of binnen korte tijd ons tuinhuis te leveren is. Indien nodig, met een andere transporteur.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

2 jaren geleden - Geachte melder Graag vernemen wij van u de naam van de opdrachtgever en het mailadres dat in de order vermeld is. I.v.m. AVG-wet mogen we deze melding zo niet verwerken. Zodra wij de gevraagde gegevens ontvangen kunnen wij de case oppakken. Vriendelijke groet Webcare Hornbach

Reactie van de melder van de klacht Jessie Krikken

2 jaren geleden - De gevraagde gegevens heb ik bij de ‘extra informatie’ neergezet.

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 juni 2020 om 15:27 geantwoord

Jessie Krikken

Heeft op 30 juni 2020 om 16:34 geantwoord

Wij zijn nog geen stap verder gekomen. Nog (steeds) geen contact gekregen met de transporteur. Klacht is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Jessie Krikken