Klacht: Levering te laat

Erik v L op 30 mei 2017 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 28-4-2017 een bestelling geplaatst voor een product welke op voorraad zou zijn volgens de site. Vervolgens 11 dagen later een mailtje gestuurd dat ik helemaal niets meer te horen heb gekregen en ik toch wel graag de status van mijn bestelling wilde weten. Ik kreeg als antwoord dat ik binnen 10 dagen mijn bestelling binnen zou krijgen + een kleine vergoeding.
Op dit moment (30-5-2017) wacht ik nogsteeds op mijn bestelling en staat op de site dat het product nogsteeds op voorraad is. (http://www.janox.nl/galaxy-s4-mini-flip-cover-zwart)

Gewenste Oplossing:

Wanneer de levertijden welke zijn aangegeven overeenkomen met de levertijd én beter contact met de klant in het geval de levertijden toch een keer uitlopen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door