Klacht: Levering open gemaakt

op 23 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn levering is later geleverd wegens 3 dagen vakantie uiteindelijk is 1 doos van de 3 terug na Griekenland en de andere 2 was 1 doos open gemaakt en in dozen en zakken van ups gegooid een regel rechte schande dit zijn kleding stukken van veel geld enkele zijn beschadigd en alles Was gekreukt . Ik vind dit gewoon schandalig !!

Gewenste Oplossing:

Dat ik op zen minst een schade vergoeden of eender wat krijg ik heb een
Stoom machine moeten huren om alles terug zonder plooien te krijgen !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 23 februari 2018 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze zeer vervelende ervaring. Wij adviseren u om de inhoud en de verpakking zorgvuldig te bewaren en deze \" Schade \" te melden bij onze Klantenservice via 020-5040500. Zij zullen de schade dan melden bij het center en zij zullen het pakket de volgende werkdag bij u ophalen voor een inspectie, om na te kunnen gaan hoe deze schade is ontstaan.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Vof Maraboe