Klacht: Levering niet plaatsgevonden

op 28 mei 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik zou gisteren mijn grasmaaier ontvangen die ik vis Coolblue besteld heb. Ze laten de levering uitvoeren door Dynalogic. Via track &trace kon ik zien dat ik nr 17 van de levering was. Bij nr 5 was er geen activiteit meer van de chauffeur. Waarschijnlijk door het mooie weer. Wel de hele tijd zitten wachten. Nog niet doorgekregen wsnneer het wel geleverd gaat worden. Ik vind dit bij andere webwinkels beter geregeld.

Beter informeren over leveringen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

3 maanden geleden - Beste Marc, Wat ontzettend balen dat jouw bestelling vertraagd is, dat is absoluut niet wat je van ons mag verwachten en daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Het was onverwacht erg druk bij ons en ook bij onze vervoerders. Daarom konden we onze belofte niet nakomen en daar willen we onze oprechte excuses voor aanbieden. We zien staan dat de levering van jouw grasmaaier is ingepland op komende zaterdag. Nogmaals excuses voor het ongemak en we doen ons best je het tegendeel te bewijzen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Bronwasser

3 maanden geleden - Sorry Coolblue maar jullie antwoord is een kul antwoord. Ik heb via track en tracing kunnen zien dat de leveringen om 12h gedtopt zijn. Ik stond op 1630 levering. Jullie geven pas antwoord nadat er een nieuwe planning gemaakt is. Anderr webshops zijn makkelijker en flexibeler. Gewoon geen goede service.

Bericht van Coolblue

3 maanden geleden - Beste Marc, Wij begrijpen volledig dat dit niet het antwoord is dat je wilt ontvangen terwijl je ruim twee weken wacht op de levering. Dit vinden wij ook heel teleurstellend en daarom hebben wij ons best gedaan om de levering voor aanstaande zaterdag te wijzigen naar donderdagavond tussen 18.00 en 22.00 uur. Dit kun je ook teruglezen in de Track & Trace informatie. Daarnaast hebben wij intern ook besproken op welke wijze jou wij het beste kunnen tegemoetkomen. Voor het ongemak zullen wij €30,- terugstorten op uw rekening. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij gaan ervan uit dat de ingeplande levering van donderdag 1 juni zal plaatsvinden. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Bronwasser

3 maanden geleden - De Coolblue soap is nog niet afgelopen. Nadat de levering op donderdagavond tussen 18h en 22h kreeg ik van hun courier om 1730h een bericht om een nieuwe aflevering in te plannen. Dit terwijl het nog geen 18h geweest is. Ik ben er klaar mee dus ik heb Coolblue gebeld om af te bestellen en mijn geld terug te storten. Dit werd aan de telefoon bevestigd. Nu ben ik bijna 2 weken verder en mijn geld nog niet ontvangen, ondertussen een nieuwe grasmaaier bij de superwebshop van Melis gekocht, krijg ik vandaag op zondag (!) een briefje in de bus dat ze langsgeweest zijn..... Het moet niet gekker worden. Coolblue, wanneer krijg ik mijn geld terug. !!!!

Reactie van de melder van de klacht Bronwasser

3 maanden geleden - We zijn nu alweer een aantal weken verder. Coolblue heeft mijn order op 2 juni geannuleerd en ik zou binnen 3 dagen mijn geld terugkrijgen. Het is nu 2 weken verder. Geen status update en mijn geld is nog niet teruggestort.. Elke andere webwinkel geeft een betere service...... ..

Alle klachten die gemeld zijn door Bronwasser