Klacht: Levering niet op tijd en niet bereikbaar..

op 18 juli 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik het 11 juli twee paar schoenen besteld voor een bruiloft. Er stond dat ik ze binnen 3 werkdagen binnen zou krijgen dus dat was op tijd. Tot de dag van vandaag (heb de schoenen morgen nodig) niks ontvangen. Ze zeiden tegen mij via facebook dat het op tijd het magazijn had verlaten en dat het probleem bij DHL lag. Ik heb DHL gebeld en ze hebben alleen een melding gehad maar geen product dus dat ligt nog steeds bij sarenza. Ik mail, facebook en bel ze maar niemand geeft thuis! Ik wil mijn geld terug en de producten (als ik ze nog ooit hier krijg) gelijk retour sturen. Als ze daar toch nog staan, hou ze maar en geef mijn geld retour!! Ik ben zo boos en teleurgesteld..koop hier nooit weer!!

Geld direct retour en de schoenen mogen jullie houden!! En excuses zijn ook op hun plaats!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elocin76