Klacht: Levering niet nagekomen

Saidou op 06 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelde printer zou vandaag geleverd worden tussen 14:00-16:00. Vanavond gebeld (wachttijd 40 minuten). Het pakket is overgedragen door postnl aan extra@home maar staat bij het verkeerde magazijn. Duurt nog minimaal 2-3 dagen voordat er een nieuwe leveringsafspraak gepland kan worden.

Gewenste Oplossing:

Als Extra@home zelf initiatief toont, contact met mij opneemt en komt met een passend(e) oplossing/voorstel. Afspraken nakomen, geen beloftes doen die niet worden nagekomen. Wachttijden verkorten bij de klantenservice. Mensen bij de klantenservice die in ieder geval doen alsof ze er zitten om mee te denken over een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door