Klacht: Levering niet geleverd

op 12 augustus 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 12 augustus krijg ik een SMS zou een bed en kast tussen 8.15 en 11.15 geleverd worden
Om8.35 krijg ik een SMS chauffeur vertraagd bezorging kan iets uitlopen
15.06 krijg ik een SMS bestelling wordt vandaag niet meer geleverd terwijl ik gisteren het oude bed en de kast uit elkaar gesloopt heb kind nu geen bed plus dat kinderen hebben vakantie heb ik de hele dag voor niets thuis gezeten kan je weer gaan wachten

Gewenste Oplossing:

Dat ze het als nog zo snel mogelijk komen leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 augustus 2016 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte J. Groen,

Onze excuses dat uw zending niet tijdig is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jm groen