Klacht: Levering niet compleet- geen melding

op 26 juni 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Bij deze bericht willen wij ons ontevredenheid melden.
Planning van Brigman om keuken te leveren was 26-06-17. Zo wij hebben ons oude keuekn laten demonteren on vrijdag 23-06-2017. Geen spoelbak mee, geen koelkast etc…
Planning met monteur is gemaakt voor 27-06-17 om de tijd zonder keuken te verminderen.
Van ochtend, levering: verrassing, 2 lage katen missen ! de spoelbak kast en een 60 cm lage kast.
Dat beldoelt dat wij kunnen de keuken morgen NIET laten monteren en dat wij moeten nog leven zonder keuken.
Wat is echt vervelend is dat wij hebben GEEN bericht gekregen dat de kasten missen, anders konden wij in een andere manier plannen en ons keuken nog niet demonteren !
Nu moet de monteur 2 keer komen= extra kosten
Levering is nu geplanned op 3 juli !!! nog mmer dat een week zonder keuken omdat wij weten nu niet waneer de monteur heeft tijd om te komen (eerst afspraak was 4 weken geleden gemaakt! En nu in een dag moeten wij een oplossing vinden en hij ook)
Klanteservice antwoord was ook heel schlecht (gebeld net na levring) – geen oplossing, geen excuses, geen rede warrom wij niet op de hoogte waren gestellt – ook levering is op een dag zonder tijtstip
En nog een keer thuis blijven (= niet gaan werken- oplossing vinden met werkgever) om de levering te kunnen ontvangen  extra kosten.

Wij hebben bericht gekregen voor details zo als lijsten die niet in een stuk kunnen geleveerd worden (3 keer) maar als de levering niet cmpleet zal komen, dat krijgen geen bericht
Ook de werblad is op de achterkant beschadigt.
Alle extra kosten voor deze situatie zullen direct naar Brugman vsrtuurd worden.

Graag uw reactie.

financiële compensatie voor
- werk missen (vakantie dag moeten nemen: 200 euros)
- monteur moet terug komen : 250 euros
- huur koelkast 10 dagen extra 150 euros

totaal 600 euros schade omdat geen melding

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Onze excuses voor de ontstane situatie. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar onze klantenservice met het verzoek om hierover zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Vanuit onze klantenservice hebben wij het volgende verzoek gekregen; zij hebben u al een aantal keer telefonisch niet kunnen bereiken en ook uw voicemail ingesproken. Mocht u onze klantenservice nog willen spreken, zou u hen dan zelf willen bellen (0416-675400) wanneer het u uitkomt? Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht mlinkel103

4 maanden geleden - Beste, Ik heb ook een paar keer geprobeerd te bellen maar de wachtijd was meer dan 5 min en dat is moeilijk tijdens werk. Moeten wij nog bellen? Mvg

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Dat is vervelend. Ik heb onze klantenservice gevraagd om u dan weer van ons uit te bellen. U hoeft het zelf dus even niet te proberen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht mlinkel103

4 maanden geleden - Dit is gebeurd 1: Geplande levering 26 mei was niet compleet. Twee kasten ontbrak 2: Direct na het ontdekken van de ontbrekende kasten contact met Brugman gehad en een nieuwe bezorgdatum van 3 juli per email bevestigd 3: We begonnen een klacht proces via klact.nl, omdat we het niet goed vinden hoe Brugman dit heeft behandeld en het antwoord gegeven bij het waarschuwen van het probleem 3: Op 27 mei werden de twee ontbrekende kasten in de ochtend afgeleverd. Er werd geen voorlichting gegeven, behalve een voicemail op hetzelfde moment als de feitelijke aflevering plaatsvond. Bij geluk was er een monteur in het huis dat de bestuurder kon helpen om de kasten in onze garage te plaatsen. Zoals duidelijk op de telefoon om 11:42 vandaag is het niet genoeg met een verbale "onze excuses" via de telefoon. We zijn afgesproken dat er een schriftelijk antwoord komt op waarom de informatie niet voldoende was van Brugman en hoe u ons wilt compenseren of niet compenseren voor de gevolgen die het heeft veroorzaakt. Wij raden ook een paar woorden aan over hoe Brugman hiervan zal leren, zodat andere klanten niet hetzelfde moeten ervaren Extra kosten voor onze monteur zijn echter niet langer nodig. Wanneer we een email met een adres krijgen, sturen we een foto van het beschadigde werkblad. Mvg Bo O

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Afgelopen vrijdag heeft u contact gehad met onze klantenservice. Hierbij is uw klacht besproken en is nog afgesproken dat u de foto's van het werkblad nog naar ons zou mailen (klantenservice@brugman.nl). Zij komen hier dan weer zo snel als mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht mlinkel103

4 maanden geleden - Beste, fotos waren op vrijdag 30 juni naar klantenservice@brugman.nl verstuurd. Mvg M L

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, De klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht mlinkel103

4 maanden geleden - In response to your email from Mw.C.Versteeg July 10. Unfortunately we are both working and it's not always possible to answer directly. We have informed you about this earlier. Since you are calling from a hidden number it's not possible to call you back before listening to your voicemail, which we usually do after working hours when we have time. We prefer that you use email or messages via klacht.nl when you want to get in contact with us during office hours, or try again to call a bit later. It's really surprising to read that you complain to us about this. The damaged werkblad was an additional information to Brugman. We do not want the werkblad to be repaired. That would probably cause us more problems and loss of time which we already have had enough of. Back to your last email. You choose not to believe us and our photo of the damaged werkblad as it was delivered and refer to a form that your driver filled in. We think you should know better how it works in reality. After filling in the form he was not explaining what he had written, he just asked for a signature so he could leave. What you don't mention is that we alerted your driver on both the two missing closets and the damaged werkblad and made him take a photo of the damage. You can of course argue that there is a signature from us but it's hardly an evidence that everything was delivered in perfect condition. If you have not checked his photo or if he has told you a lie we don't care. Either way Brugman is not considering that what we say is true and you have an attitude to ignore other input that contradict your opinion. Either you agree to our initial claim on the consequences of your repeatedly poor communication and compensate for it or you don’t. If you have no relevant answer on this you don't need to contact us again. Regards, Bo Ottosson. Brugman customer. Geachte Heer / Mevrouw Ottosson, Namens Brugman keukens bevestig ik u als volgt, Wij hebben u meerdere malen getracht telefonisch te bereiken echter zonder resultaat. U geeft ons te kennen dat het blad beschadigd is, echter is het blad onbeschadigd bij u achtergelaten hier tekent u ook voor op de chauffeurs bon. de leverancier geeft aan de schade te kunnen herstellen echter is dit niet geheel onzichtbaar. Mocht u hiervan gebruik willen maken dan horen wij dit graag van u zodat we voor u een melding kunnen maken naar de leverancier toe. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. M.v.g Mw.C.Versteeg Klantenservice. Met vriendelijke groet, Brugman Keukens Afdeling Klantenservice E klantenservice@brugman.nl T 0416- 675 400

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 12 juli 2017 om 14:13 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Ottosson,

Wij hebben uw berichten en klacht nogmaals bekeken en kunnen u helaas niet anders mededelen dan dat we bij ons standpunt blijven zoals reeds eerder met u besproken door onze klantenservice.
Mocht u van het voorstel zoals dit eerder gedaan is, gebruik willen maken dan horen wij dit graag van u zodat we voor u een melding kunnen maken naar de leverancier toe.

Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 12 juli 2017 om 21:55 geantwoord

Onaangename houding en klantgerichtheid van klantenservice. Geen goed antwoord op vragen over waarom Brugman geen bevestigde leveringen en beloftes houdt. Een bloem vergoedt niet voor onze verloren werktijden en onnodige stress en ongemak door de onjuiste informatie en diensten van Brugman. Bovendien is het verdraaien van feiten en onwilligheid om te begrijpen hoe vervelend dit is van en \"klantenservice\". Ons advies aan anderen voordat u bij Brugman koopt, is eerst om te zoeken naar ervaringen van klanten en, indien mogelijk, gekozen voor een ander alternatief voor iets dat u elke dag nodig heeft en voor jaren zal gebruiken

Alle klachten die gemeld zijn door mlinkel103