Klacht: Levering loungeset

op 20 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zondag een lounge set besteld en betaald.
Bezorgdatum 20 juli 2016
Dinsdag op www.aflevertijdstip.nl moment van leveren bekijken
Stond niet in de planning. Volgende ochtend bellen vanaf 8:00 uur.
Eerst om 7:45 uur gekeken of levering als nog vermeld staat in de planning. Niet het geval.
8 uur bellen naar 040 78 78 70 00
Eerste uur in gesprek toon, daarna wordt niet opgenomen
Paar keer gebeld met KWANTUM (5x) wordt gewoonweg weggedrukt.
Gebeld met de vestiging te Spijkenisse.
Hebben mij aangeraden een klacht in te dienen.
Dat is bij deze dan ook werkelijkheid geworden
Kosten € 0,50 per gesprek (plus normale belkosten)
6e keer gebeld en krijg contact.
Blijkt het een stormloop te zijn en weet men niet wanneer er wordt afgeleverd.
Heb een vrije dag opgenomen en heeft KWANTU niet het fatsoen te hebben om hun klanten te informeren.
Emailadres en telefoonnummer zijn bekend!

Gewenste Oplossing:

Dat het vandaag als nog wordt afgeleverd.
Kan niet nog een vrije dag opnemen.

Vergoeding van verlofdag indien niet 20/07/2016 geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantenklacht 134523