Klacht: Levering lens laat erg lang op zich wachten

op 24 augustus 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn harde contactlens van Specsavers breekt na 2,5 jaar spontaan; schijnt pech te zijn. Echter nieuwe lens zou in 3- max.4 dagen geleverd worden. Nu een week later geen lens en binnen bedrijf verschillende verhalen. Medewerker 1 zegt dat hij pas dag later is besteld omdat er maar een persoon is die dat altijd doet, ondanks belofte dat als ik maandagochtend vroeg kom ( 9:15 uur) ze meteen doorgebeld worden naar fabrikant zodat ze woensdag of donderdag er kunnen zijn. Medewerker 2 zegt een dag later dat er nog niets is en dat fabrikant alleen door manager of contactlens specialist gebeld kan. Op vraag of manager mij dan even kan bellen wordt geen gehoor gegeven. Dag later ( vrijdag) belt na opnieuw eerst afgescheept te worden door medewerker, manager terug. Ze schijnen wel maandag besteld ( persoonlijk door hem) maar iets niet goed gegaan. Toen zijn ze op woensdag nogmaals besteld.. fabriek heeft een storing in de slijpapparatuur. Ze komen in de loop van volgende week!! Het klinkt erg rommelig allemaal. De interne werkafspraken bij Specsavers zijn waardeloos en ze lokken je binnen met belofte dat je snel geholpen wordt en vervolgens moet je heel lang wachten op je product. Zeker bij een kapotte lens waarbij je geen vervanging hebt is dit heel akelig. Nu maar afwachten of de lens er vgende week wel is.. vertrouw het maar matig.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als ik lens heb met voortaan duidelijker alspraken over levering. Verwachtingsmanagement. Als ik had geweten dat ik 12 dagen zou moeten wachten op nieuwe lens was ik met de gegevens elders naar toe gegaan om meteen nieuwe te bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Specsavers

1 jaar geleden - Goedendag,Bedankt voor uw bericht. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost.Vriendelijk verzoek de klacht hier dan ook te sluiten. Alvast bedankt!Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 maart 2020 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat dit bericht nog steeds open staat maar wij gaan er vanuit dat het reeds samen met u is opgelost.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende winkel of via [email protected]

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door C. Ratering