Klacht: Levering hoofdbord

op 03 juli 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Goedemorgen,

Nadat mijn boxspring is bezorgd en men constateerde dat het hoofdbord niet naar de tweede verdieping kan worden gebracht, is mij door de bezorger meegedeeld dat mijn hoofdbord, aangepast, binnen max 3 weken weer bij mij bezorgd zal zijn. Deze mededeling heeft hij pas gedaan nadat hij met Swissense heeft gebeld.

Vorige week heb ik gebeld en is mij meegedeeld dat hoofdbord dezelfde week nog klaar zou zijn, en waarschijnlijk deze week al bezorgd kan worden.

Vanochtend heb ik gebeld en kreeg het volgende te horen: Er wordt aan gewerkt; deze week wordt hij nog gemaakt, en zal deze week of volgende week klaar zijn.

Ik heb mevrouw aangegeven dat ik graag concrete informatie zou willen dan alleen : we zijn ermee bezig. Volgens mevrouw kunnen zij niet aangeven welke week, anders hebben we weer hetzelfde gesprek als nu wanneer u volgende week weer belt. Dit is zo onprofessioneel wat je van Swiss sense volgens mij niet mag verwachten. Ik vroeg mevrouw dat ze toch wel kan achterhalen welke week mijn hoofdbord klaar zou zijn. Haar antwoord, nee dat kunnen wij niet en ik kan u alleen meedelen dat we eraan werken. Ik heb aangegeven dat ik er vanuit ga dat eraan gewerkt wordt. Want wat zou de andere optie moeten zijn? Stilleggen? En dat ik graag concrete informatie wil hebben, want ik word helemaal niet op de hoogte gebracht. Mevrouw bleef erbij dat zij graag speling willen hebben in hun schema, en daarom klanten geen antwoord kunnen geven op de vraag wanneer iets klaar is. Mevrouw vond het ook een beetje grappig dat ik dit onprofessioneel vind. Lachen terwijl je een boze klant aan de lijn hebt; dat is nou echt klantvriendelijk!

Ik verzoek u deze klacht te behandelen en mij te berichten wanneer mijn hoofdbord bezorgd kan worden.

Mijn hoofdbord deze week bezorgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 10:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Selyous