Klacht: Levering H&M

op 22 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een klacht over de lange levertijd van H&M. Op 8 juni plaats ik een bestelling, de verwachte de levertijd is tussen 10 en 15 juni. Nu wist ik uit ervaring dat het nooit 10 juni zou gaan worden, maar zelfs 15 juni werd niet gered. Ik ben nog steeds op een pakket aan het wachten wat ik 8 dagen geleden heb geplaatst? Dat lijkt me niet meer helemaal van deze tijd. Daarnaast kreeg ik na 6 dagen een e-mail dat mijn bestelling was gewijzigd: één artikel was niet meer beschikbaar dus jammer joh. Ook is de informatie van de levering van het pakket niet duidelijk en wordt het nauwelijks bijgewerkt. Ik kijk al 8 dagen naar de melding “pakket wordt klaargemaakt”. Vind het bijzonder dat een bestelling via Zalando binnen 1 a 2 dagen binnen is (met duidelijke informatie over de levering van het pakket via PostNL) en een grote keten als H&M zo’n bizar trage, onduidelijke webshop levering heeft.

Duidelijke informatie over de levering van het pakket en kortere levertijd, meer dan 5 werkdagen is echt te lang!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 24 juni 2016 om 08:05 geantwoord

Hallo,

We hebben vandaag geprobeerd contact te leggen met de klant om onze excuses aan te bieden. Jammer genoeg konden we de klant niet telefonisch bereiken maar hebben we dit op een andere manier gedaan. De vertraagde levertijden vanuit ons magazijn zijn bij ons bekend. Dit is jammer genoeg een probleem waar we op het moment met man en macht aan werken. We zijn de achterstand aan het inhalen en hopen dit dan ook zo snel mogelijk opgelost te hebben. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot voorraad en levertijden, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com