Mijn Klacht:
Bestel je het limited servies( omdat deze in de winkel al was uitverkocht) om dit leuk te kunnen combineren met het niet limited servies van dezelfde spaaractie , heb ik deze na maanden nog niet binnen.
Te weten komen wanneer mijn bestelling dan wel gaat komen is ook niet te achterhalen. Middels de reservering site en je inlog kom je te weten dat je order in bestelling is en zodra er nieuws is je daar een melding over krijgt. Stuur je vervolgens een mail om te vragen wanneer ik de levering ongeveer tegemoet kan gaan zien, krijg ik de verwijzing om in te loggen op de site, om daar weer te lezen dat mijn order in bestelling staat. Pffff dit duurt wel erg lang en ondertussen staat een deel ( in doos ) te wachten om met de rest van de bestelling in de kast te mogen staat en gebruikt te gaan worden .
Ben benieuwd of het nog voor de zomer gaat lukken, want mijn leuk bedachte paas ontbijt is in ieder geval niet gelukt.
Gewenste Oplossing:
Als ah de bestelling gaat leveren, netjes en inhoudelijk reageert op een mail of goede informatie op de site zet

