Klacht: levering? Communicatie? Beloften?

op 12 april 2014 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

-bestelling gedaan.
Volgens de bezorger is deze langs ons huis geweest en heeft een briefje in de bus gedaan. Geen briefje!
-Voicemailbericht ontvangen waarop niet te horen is welk bedrijf het is en er wordt gevraagd of ik terug wil bellen maar ze laten geen nummer achter en bellen zelf met een geblokkeerd nummer.
-Mail ontvangen met code voor afspraak maken nieuwe bezorgdatum. code werkt niet. Door contact met klantenservice hoor ik dat ik niet op post.nl maar op een andere site moet zijn (onderdeel van post.nl). Nog steeds werkt de code niet. Er schijnt nog iets voor te moeten. Ook dat staat nergens vermeld.
-Klantenservice belooft bezorger te bellen om aan te geven dat ze een nieuwe bezorging moeten plannen. Ook belooft klantenservice dat per mail aan mij te bevestigen. Geen Mail ontvangen.
– Met klantenservice heb ik afgesproken dat het de volgende vrijdag kan. Zij zullen het wel regelen!
– Ik zit vrijdag thuis te wachten…. Niets!
– Ik bel om half 4 naar klantenservice. Zij zullen het uitzoeken en zullen mij terugbellen.
– om 4 uur bel ik nog maar eens. Ze zoeken het uit en bellen mij over een half uur gegarandeerd terug! …..Niet dus.

Ik wil voor volgende week mijn bestelling hebben of mijn geld teruggestort op mijn rekening.
Indien er alsnog geleverd wordt dan op een duidelijk van tevoren afgesproken tijdstip. Ik heb hier al veel te veel tijd aan besteed en mijn geduld is op! Ik ga niet nog eens een dag voor niets zitten wachten om vervolgens afgewimpeld te worden door "klantenservice".

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:31 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door j.clemens