Klacht: Levering boeken? Terugbetaling teveel betaald bedrag?

op 10 september 2018 over Iddink in de categorie Boeken

Op 278 ll. schreven wij onze zoon in in zijn nieuwe school. Op 288 bestelden wij onze boeken. Men verwijt ons bij Iddink dat zij ons herhaaldelijk aangemaand hebben om de boeken te bestellen. Het is dus onze fout dat de boeken niet tijdig worden geleverd… Hoe kunnen zij ons aanmanen als onze zoon pas op 278 werd ingeschreven??? Hoe kunnen wij de boeken al vroeger besteld hebben als hij pas op 278 werd ingeschreven???

Uiteindelijk, werd de optie 50-50 als betaalmodule aangeklikt,maw 50% per domiciliëring en 50% in november.
Op 46, kregen wij een uitnodiging voor betaling per bancontact voor het volledige bedrag. Wij hebben dit bedrag betaald en op 59 werd nog eens de helft van het bedrag van onze rekening gehaald.

Na herhaaldelijk bellen met vraag naar de leverdatum, meldde een medewerker ons op 79 dat er een blokkage op mijn zoon zijn account stond en daardoor de boeken niet verzonden werden… De blokkage werd opgeheven.

Tot op vandaag (109) kan men ons niet zeggen wanneer de boeken zullen geleverd worden. De medewerker van de klantendienst zei ons dat dit nog 10 werkdagen kan duren eer ze verzonden worden. Onaanvaardbaar. Het schooljaar is gestart op 39.

1) een e verzending van de bestelling
2) Terugstorting van het teveel betaalde bedrag van 96,11€

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

Reactie van de melder van de klacht Cindy Van Bellingen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht gekregen dat mijn klacht niet door Iddink in behandeling genomen werd... Ik schrijf vandaag een formele ingebrekestelling per aangetekend schrijven... Ik heb gisteren bericht ontvangen dat zij in november e.k. nog eens 96,06 Euro van mijn rekening zullen laten domiciliëren ... Daar waar er momenteel een saldo van 96,11€ teveel betaald werd. Indien geen terugstorting binnen de 8 dagen, zal Test-Aankoop en de school ingelicht worden en zullen wij juridische stappen ondernemen om het teveel betaalde bedrag te recupereren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy Van Bellingen