Klacht: Levering betaalde artikelen

op 26 juni 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelde en betaalde artikelen.
Als ik jullie mail krijg ik vreemde getype mails terug met hoe ik een ticket moet activeren .

Ik hoop dat mijn artikelen überhaupt nog geleverd worden aangezien het overloopt met boze mensen die zitten te wachten op hun artikelen.

Als ik mijn artikelen ontvang en op de hoogte gehouden wordt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 juni 2016 om 22:17 geantwoord

Heeft op 27 juni 2016 om 08:26 geantwoord

Dan moeten jullie geen mail sturen met dat het is verzonden/ontvangen en of de artikelen me bevallen. Wat zou jij dan denken .

Dit is de meest abnormale manier van een online bestelling en ik doe dit dan ook nooit meer

Hebben jullie zelf wel is online gekeken naar jullie klachten en gedupeerden mensen ?

Ik zal letterlijk de dagen tellen tot aan de laatste dag dat ik mijn bestelling kan verwachten mocht ik die dag niks ontvangen dan horen je dat als eerste .

Mvg

De Rover

Alle klachten die gemeld zijn door Derover