Klacht: Levering betaald, door H&M geannuleerd en GEEN GELD RETOUR

op 21 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan bij H&M en betaald via IDEAL. Bestelling is door H&M geannuleerd……

Wacht nu al maand op mijn geld. 3x bellen, mailen. Toezeggingen, maar geen geld….sta op een LIJST met mensen die geld terug moeten hebben.

Ze hebben het over een systeem fout……ik noem het KLANT ONVRIENDELIJK TOT DE MAX!! En het neigt naar oplichting.

Gewenste Oplossing:

Binnen 3 dagen geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HM Opgelicht