Klacht: Levering bestelling

Misericorde2021 op 28 juli 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Cool Blue bestelling nummer 55581597 werd geplaatst op dinsdag 14 juli 2021 en is nog altijd niet geleverd. Ik heb tot twee maal toe gereclameerd via de klantenservice. Tot twee maal toe werd de lijn na geruime tijd (16 en 33 minuten) verbroken. Ik ben ook niet teruggebeld. Wel ontving ik emails dat er niet geleverd kon worden.

Levering bestelling en anders betaling factuur retour!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 07 september 2021 om 15:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Jouw feedback maken wij bespreekbaar binnen Coolblue om herhaling te voorkomen. Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Misericorde2021