Klacht: Levering bestelling

Rafe500 op 10 februari 2021 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Op 23-12 online 4 eetkamer stoelen besteld ,stond 5 tot 7 dagen levering bij ,210€ betaald meteen .krijg al snel mail dat ze het niet redden en 20-1 -2021 word prima ,krijg 15-1 mail dat ze verzonden waren en bij post.nl waren maar vandaag 9-2 heeft post.nl nog steeds niets ontvangen van kwantum ,verschillende mailtjes verder blijft kwantum vol houden dat het 25 dagen kan duren xe levering nou die zijn al dubbel voorbij inmiddels en blijven zeggen dat ze bij post.nl zijn .
Ik wil nu meteen me geld terug heb de stoelen inmiddels opnieuw besteld en afgehaald in winkel dus wil de bestelling zo ie zo niet meer ,maar zeker ook door al hun leugens en in elke mail afgescjeept worden met zelfde smoes .koop daar nooit meer wat .
Online 100derden klachten van mensen en ze blijven maar stunten.met aanbiedingen terwijl ze het nu al niet aankunnen de drukte stop daar mee en help je klanten correct .

Direct me geld terug en excuus .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Rafe500

1 jaar geleden - Nog geen reactie van kwantum,net als op mail en telefonische,messenger,twitrer,facebook ze reageren nergens op schandalig .wel 210€ vangen maar leveren ho maar .

Reactie van de melder van de klacht Rafe500

1 jaar geleden - Net via twitter antwoord gehad ,en ja alles ligt aan post.nl order was mango (stuk,beschadigd) geloof er weinig van maar goed geld schijnt nu binnen 10 dagen op me rekening te moeten staan .

Alle klachten die gemeld zijn door Rafe500