Klacht: levering bestelling

op 14 juli 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

8JUNI 2fred perry polo’s besteld. meerdere keren gemaild over levering. inmiddels wel een track&trace gekregen, maar nog geen duidelijkheid over levering. telefonisch niet bereikbaar. gisteren 13JULI nog een keer gemaild, geen antwoord nog

tevreden bij snelle levering van 100% echte fred perry polo's of mijn geld terug

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 22 juli 2016 om 09:25 geantwoord

Beste Erik,

Ik zie dat uw order geannuleerd is en het geld inmiddels is teruggestort.

Onze excuses dat wij deze bestelling niet hebben kunnen uitleveren. Het klopt inderdaad dat een track & trace code is aangemaakt. Onze logistieke medewerkers stonden ook klaar om uw order te verzenden, helaas hadden wij de artikelen niet ontvangen door leverings problemen bij onze leverancier.

Alle klachten die gemeld zijn door evb1989