Klacht: Levering badkamermeubel en kast

op 14 september 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

werd een badkamermeubel en kast geleverd, die niet te combineren zijn met de nieuw aangebrachte deco structuur op de muur. Deze deco stuc
is veel donkere dan het proefmodel in filiaal te Breda. Donkere meubels passen niet. Onze voorstel was om de geleverde donkere meubelen te ruilen voor witte van hetzelfde merk en prijs. Deze kunnen worden geleverd tegen een prijs van 1100 euro. De geleverde worden niet terug-genomen, ondanks het feit dat zij binnen dertig dagen en in de originele verpakking worden aangeboden. Geen verdere overleg mogelijk.
Dit na herhaaldelijk verzoek en overleg met de verkoopmanager Valerie Klerkx in Breda.

Wanneer ik bovengenoemde meubelen kan ruilen voor een witte exemplaren. Voorstel bijdrage in extra kosten aangeboden, doch zonder meer afgewezen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 26 september 2017 om 14:37 geantwoord

Geachte heer Pollemans,

Uw review is bij ons in goede orde ontvangen. Uw melding is reeds bekend bij mijn collega's van het opleverteam. Ik zal dan ook een verzoek bij hen wegleggen om contact met u op te nemen. Wellicht dat u beide alsnog tot een passende oplossing komt.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 04 oktober 2017 om 19:21 geantwoord

Helemaal niets geregeld. Alleen maar extra kosten van 900 euro. En het opleveren van de badkamer is ernstig vertraagd. .

Alle klachten die gemeld zijn door ppollemans@online.nl