Klacht: Levering artikelen

op 06 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Goedendag,
mbt ordernr. 992452471 voor dhr. S.van.Schijndel, Onderwijsboulevard 203, heb ik een klacht:
In eerste instantie heeft mijn zoon, S.van.Schijndel op 3 sept.jl een sms-bericht gekregen dat deze levering zou geschieden op 4 sept.jl tussen 12 en 4 uur ’s middags. echter, na een hele middag op IKEA te hebben gewacht, heeft mijn zoon toch maar besloten naar huis te gaan. in de tussentijd heeft hij ook geen bericht gekregen dat de levering geannuleerd zou zijn of iets dergelijks. maar, blijkens het levertraject wordt vermeld dat de uiterste leverdatum 13-9 is, wat niet klopt aangezien mijn zoon op 3-9 een sms heeft gehad dat op 4-9 de levering zou plaatsvinden.De daaropvolgende dagen hebben mijn zoon en ik getracht contact te leggen met IKEA wat frustrerend genoeg niet gelukt is. Mijn zoon gaat een app. betrekken en wil zijn spullen. de waarde van de order is € 2516, dus geen pakje boter.
er wordt ons middels een bandje aan de telefoon verteld dat het druk is, maar dat is het bij IKEA altijd en ik vind het heel zorgelijk dat je via een keuzemenu uitkomt bij de optie ‘bent u niet tevreden over een levering’ en dan vervolgens nog aan de lijn kunt blijven totdat je een ons weegt. slechte service vind ik dat!! als men een klacht heeft of problemen heeft met een levering, wordt hier niet eens op gereageerd. waarschijnlijk gaat het met IKEA zo goed dat hier totaal geen aandacht meer aan wordt besteed, ook zagen we veel negatieve reviews op internet nadien. ook kun je nergens anders contact leggen, behoudens dit klachtenformulier, bij deze. Aangezien IKEA toch een goede naam hoog heeft te houden, verwacht ik ook dat dit formulier met de nodige aandacht behandeld zal worden en naar onze tevredenheid.

tevreden zijn wij als de levering van order 992452471 dan ook zo snel mogelijk gaat geschieden en dan niet op de uiterste leverdatum 13-9, aangezien IKEA nalatig is geweest met leveren na het door IKEA verzonden Sms-bericht S.vanSchijndel
alvast mijn hartelijke dank.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisette01