Klacht: Levering

NellyAndrea op 06 januari 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer,
Reeds 2x telefonische een aanvraag gedaan om etiketten op te sturen maar helaas nog steeds niet ontvangen. Wat is hier zo moeilijk aan. Als ik koffie bestel krijg ik direct mijn levering, nu vraag ik een service gericht artikel en gebeurd er niets. Bij het tweede telefoongesprek graag de telefoniste aan dat de eerste melding niet was door gegeven. Kan gebeuren! Zij verzekerde mij dat ik etiketten per direct geleverd zou krijgen. Helaas tot op de dag als vandaag nog niets ontvangen!! Kwalijke zaak, Moet ik nu echt 3x bellen om iets simpels geleverd te krijgen??

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen 2 dagen het gevraagde als nog ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Alle klachten die gemeld zijn door NellyAndrea