Klacht: Levering

op 21 december 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 december een paar schoenen bestelt en tot op heden nog niks gehoord over mijn schoenen. Op de site staat wel leuk vermeld dat wanneer je voor 19 december bestelt, je het voor kerst in huis zal hebben. Zie het echter somber in dat dit nog zal gebeuren. Daarnaast heb ik veel te lang in de rij moeten wachten voor een telefonisch gesprek (45 minuten) om vervolgens heel snel geholpen te worden met de woorden: “vanwege de feestdagen is het druk en er is nog geen duidelijkheid wanneer ze worden bezorgd” “. Daarnaast heb ik 2 berichten via Whatsapp gestuurd en 24 uur later is hier nog steeds niet op gereageerd. Ik vind dit een schande en zal hiermee niet snel nog wat bestellen bij dit bedrijf

Gewenste Oplossing:

Duidelijke communicatie met adidas over wanneer ze WEL geleverd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aronbeuk