Klacht: levering

op 26 juni 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17/6 schoenen besteld, sinds 19/6 een track en trace op DHL met alleen de aanmelding. Heb niet veel vertrouwen dat de schoenen ooit komen. Alleen mailtje ontvangen waarin ze bedanken voor de bestelling.
Word doodmoe van dit soort bedrijven..

Gewenste Oplossing:

Als bedrijf je gewoon houden aan de afspraak. Bezorging mag best een paar dagen duren maar lever gewoon de bestelling netjes af. Tenslotte is er al betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willy Laporta