Klacht: levering

op 06 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens gesprek over koop vaatwasmachine werd niets gezegd over het niet in voorraad hebben van deze machine. Pas na invullen gegevens werd terloops meegedeeld dat levering en aansluiting tussen 5 en 10 werkdagen. Ik voel mij misleid zeker gezien de schitterende advertentie vandaag besteld morgen in huis. Ik heb contact gezocht op hoofdkantoor maar hij was nog niet binnen. Daarop contact via email aan filiaal Zoetermeer gezonden maar helaas geen reactie. Slechte zaak. Als deze machine niet geleverd wordt voor 10 werkdagen acht ik deze koop ongedaan.

Gewenste Oplossing:

Eerlijke voorlichting. Achteraf toen ik mij misleid voelde dacht ik (helaas te laat) aan dezelfde problemen met levering van tv (afspraken die niet doorgingen).
Gezien de overvloed aan witgoedleveranciers geen reclame en zou BCC niet aanbevelen.
Had antwoord van filiaal verwacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 11 mei 2017 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ltegelaar@ziggo.nl