Klacht: Levering

op 18 oktober 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Na een eerdere poging deze plint te vinden in gang 19 wat door wanorde en personeel gebrek niet lukte.
op 9-10-1016 een voorbeeld plint gekocht bij Hornbach Kerkrade .Er waren toen nog drie op voorraad dus ik denk voor de zekerheid vraag even na of dit een uit loop artikel is ,nee ze waren besteld en zouden Woensdag binnen komen.Dus zou je denken geen probleem.
Ik kom normaal gesproken een keer of twee drie per week in de winkel geen plinten.Ik kijk op de site en ja wel voorraad aan gevuld naar 50 stuks dus ik denk ga er even 19 halen.Personeel kan de voorraad niet vinden.Ik kijk een dag later voorraad staat nog op 50 stuks
ik denk dan ze hebben de plinten gevonden. Ik heb ze toen meteen online gereserveerd. Voor ze een dag later op te halen,nou nee dus krijg telefoon dat de plinten twee weken lever tijd hebben en dat deze al vanaf november 2015 niet meet verkocht zijn gek als ik nog een kassa bon heb 9-10-2016 en dat kon niet dan waren ze van een andere vestiging.Als ik ze eerder wil hebben moet ik maar naar een andere vestiging gaan.Ik vond dit geen oplossing en heb aan gegeven dat ik Al een voorgaande mail aan het hoofd kantoor had gestuurd.Het antwoord was toen dan moes ik het me ook maar verder met het hoofd kantoor uit zoeken.En werd het gesprek
abrupt afgebroken door M.v.E. zonder iets zeggen.Ik vind dit echt onder de maat

Ik wil de plinten deze week in Kerkrade kunnen af halen en wil er niet voor naar een andere vestiging .Dit is het minste wat gedaan kan worden na deze slechte beurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 november 2016 om 14:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rob geurts