Klacht: levering

op 15 september 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wens een klacht in te dienen over leveringstijden na het bestellen van rolgordijnen van 6 tot8 werkdagen hebben we van daag onze bestelling na 6 weken ontvangen na ieder telefoon werd ons gezegd ze zijn onderweg blijk het na verloop van tijd de bestelling niet was toegekomen op de fabriek in nederland mijn vraag is wat is onze vergoeding voor het lange wachten het heeft mij 2 telefoons per week gekost mijn naam is verswyfeld martha
heb mijn aankopen gedaan in lammerdries olen

Gewenste Oplossing:

een verontschuldeging of een aankoopbon er staat nog een besteling in de winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 17 september 2016 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verswyel,

Op basis van de gegevens die u mij verstrekt heeft, kan ik de specifieke order niet vinden.
Kunt u mij het klant- en ordernummer van de bestelling geven?
Dan kan ik nagaan wat er precies gebeurd is.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Marco Houthuijzen
Hoofd Klantenservice
Leen Bakker Nederland en België

Alle klachten die gemeld zijn door shoonzus