Klacht: Levering

op 12 september 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Ruim 1.5 maand geleden met plezier een kinderkamer aangekocht. Tijdens de aankoop hebben wij te kennen gegeven dat wij gebruik willen maken van de montageservice. De medewerker gaf aan dat wij dit ook nadien bij het inplannen van de afspraak met de monteur konden doorgeven. Zo gezegd, zo gedaan. Krijgen wij een telefoontje van Baby-Dump over de aflevering, wordt er vervolgens gezegd dat dit niet mogelijk is en dat wij nog 3 weken moeten wachten voor de aflevering, terwijl de kamer binnen 7 dagen geleverd zou worden. Dit is toch belachelijk! Je koopt zo een dure kamer en zelfs de nazorg kan niet worden gewaarborgd hierin. #FAIL uiteindelijk wordt de kamer afgeleverd en NIET gemonteerd, erg teleurgesteld in de werkwijze en manier van communiceren.

Ik ben pas tevreden als er op de opgegeven datum van aflevering ook het kamertje in zijn geheel wordt gemonteerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 03 oktober 2016 om 13:42 geantwoord

Bestelling is 29 september 2016 bij klant geleverd, is toen door onze bezorgers bezorgd en gemonteerd.
is echter sprake gweest van misverstand, we kunnen de babykamer op verzoek van de klant monteren tegen meerkosten, echter kan de klant dat niet aangeven op moment van leveren maar moet dit eerder gebeuren, dit ivm het plannen van de routes.
klant heeft aardigheidje gekregen ivm overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Bhaar