Klacht: levering

op 25 juni 2021 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb besteld voor 333,euros bij Bonprix nu blijk een van de bestelling(totaal waren 18 stuks) niet op voorraad te zijn, de afspraak was 2 a 3 dagen leveren, de bestelling volgens klantenservice gaat duren 3 weken, ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug ! bedrag van 29,99 euros, afspraak is afspraak hier o in china, ik wil annuleren 1 bestelling van 29,99 en geld terug

Gewenste Oplossing:

annuleren bestelling van 29,99 euros en geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 26 juni 2021 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over uw nalevering. Inmiddels is deze in handen van onze partner PostNL en zal naar verwachting vandaag nog worden geleverd. U kunt uw bestelling te allen tijde volgen via 'mijn bonprix'. Onze excuses voor de vertraging. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door carolienn