Klacht: Leveren niet en betalen niet terug

op 12 juni 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Via de wegschop een kabel besteld. Zag er goed uit en niet duur. EUR 14,95 afgeschreven en al snel een bericht dat deze verzonden was. Aantal dagen gewacht maar niets. Gemaild en en zeiden dat deze wel verzonden was, klopte het adres wel? Klopte uiteraard en ze zouden een nieuwe sturen. Weer niets ontvangen en na een mailwisseling maar gevraagd of ik mijn geld kon terugkrijgen. Weer gewacht en uiteraard niets. Na een 3-tal mailtjes waarin beloofd werd het over te maken en dat ze het zouden navragen bij de administratie heb ik het maar overgedragen naar mijn rechtsbijstandsverzekering . Maar 1 woord voor over, oplichters!

Geld terug.

Toevoeging per 15 Juni. Nadat ik Janos heb geïnformeerd dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering ging inschakelen ontving ik direct een mail en is het geld terugbetaald. Mooi dat het is opgelost, jammer dat dat op deze manier moet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rovr23