Klacht: leveren geen enkele service

op 09 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kan al een week lang niet bellen met de vaste telefoon,wel gebeld worden.
had al via fb een bericht geplaatst,niks gehoord
en net met een medewerker op de life chat gesproken na een hoop gedoe.
hij vertelde me dat het waarschijnlijk om een technische storing gaat en dat ik het 020 nummer moet gaan bellen,ik heb al een te hoge mobiele tel rekening door deze storing.
heb hem vriendelijk gevraagd of hij deze melding niet kan doorgeven
maar daar kon hij me niet verder mee helpen en beeeindigde het gesprek.
ben al jaren klant en ik mag toch wel wat meer service verwachten

Gewenste Oplossing:

als de klantenservice bijvoorbeeld contact met mij opneemt op een afgesproken tijd stip...ik betaal al genoeg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amanda80