Klacht: Leverdatum

op 25 april 2020 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in december 2019 aankoop gedaan tafel en stoelen , leverdatum zou 7 mei 2020 worden (dit is al lang).
Op 16 april een melding gehad dat ze t op 7mei zouden leveren. Maar week daarna op 22 april bericht gekregen dat levering uitgesteld is vanwege corona en dat ik geen contact op kan nemen ivm drukte. Zou pas 4wkn na dit bericht een update krijgen. Ik heb hier geen vertrouwen meer in.
Zou ik de aankoop kunnen annuleren en mijn aanbetaling terug krijgen?

Gewenste Oplossing:

Als ik zo snel mogelijk bericht krijg dat het zeker geleverd word en zo snel mogelijk niet nog n keer maand wachten.
En indien dit niet mogelijk is dan alles te annuleren en mijn geld van aanbetaling terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht P.m.arts

5 maanden geleden - Ben diep teleurgesteld in Goossens, ben nl al jaren klant en altijd grote aankopen bij hen gedaan en met vol lof aangeprezen bij familie en vrienden. Maar dit heb ik van hen niet verwacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door P.m.arts