Klacht: levensgevaarlijk neergooien van het pak folders op het portiek!

op 18 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al meerdere keren heb ik geklaagd over de folders die maar te hooi en te gras worden neergegooid op het portiek, waardoor het erg link is om ’s morgens in het donker je huisdeur uit te komen. Zoals onze buurman die al om half zes naar zijn werk gaat en onze zoon die om 6 uur gaat, er is dan geen portieklicht. Stap je vervolgens op het pak folders lig je in een oogwenk onder aan de trap. Soms liggen ze ergens op een tree vanmorgen lagen ze voor de voordeuren, ik stapte met mijn fietsmand vol glas dat naar de glasbak moest en ik glee uit. Gelukkig had ik met 1 hand de voordeur nog beet. Dus er gebeurde weinig behalve dan dat ik glas moest ruimen. Kan het nu eens uit zijn met dat neergooien? Het lijkt me sterk dat ik de enige ben die daar over klaagt.

Als de folders netjes en zoals het hoort in mijn brievenbus verschijnen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 december 2017 om 14:48 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de melding, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij gaan dit verder oppakken met onze bezorger en gaan ervan uit dat het volgende week weer netjes in de brievenbus ligt.

Is dit niet het geval horen wij dit uiteraard graag zodat wij dit nogmaals kunnen doornemen.

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door j.pacque@ziggo.nl