Klacht: Leugens en dreigenmenten

op 06 december 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

De gv in mijn gezin verzint leugens zoals dat ik naar de juf op school kwam met mijn dochter om te vragen of zij even ne dochter haar haar wilde doen.. terwel dat niet zo is of dat me advocaat mij bekt en zegt dat de gv hem belde om de reden verbaast te zijn dat ik eem advocaat had genomen en dat zij een schriftelijke aanwijzing in belang van mij gaf.. de gv hierover gesproken en die vertelde dat de advocaat met de schriftelijke aanwijzing er mee eens te wezen terwel daar niks van klopte.. de 2e keer dat ze zulke dingen doet

Het andere is dat ik al 2 jaar een opvoedings ondersteuning heb.. en er maar niet af te raken is er zijn geen doelen meer om aan te werken maar ik moet nu doelen bedenken om aan te werken terwel ze er niet zijn als ik niet mee werk worden me kinderen uit huis geplaast.. of als ik me vriend de vader van me kinderen zie met de kids erbij de kinderen ook het huis uit worden geplaast..

Als de william schrikker groep mij niet zo op de hiel zit met leugens en dreigenmenten dat ze nou eens eerlijk gaat wezen en in belang van de kinderen gaan kijken in plaast van mijn veiligheid ik kan voor me zelf zorgen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 30 januari 2018 om 14:22 geantwoord