Klacht: Leugens

op 25 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Graag wil ik dat X stopt met leugens vertellen/schrijven over dingen waar ze niks van weet want ben er klaar mee nu ook probeer ik al weken de coach van marlies van der ham te bellen maar tot op heden ben ik nog niet terug gebeld dus graag reactie want ben echt pisseg nu.
Kreeg vandaag 1 of ander verslag vol met leugens echt jullie maken mij kapot en ik ben echt moe van al dit gezeik.

Graag nieuwe contact persoon en ophouden met liegen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:25 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Meer, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 25 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia van der meer