Klacht: lessen en pubers

op 05 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

De lessen zijn per 4 juli gewijzigd, maar waarom worden veel lessen geschrapt? En waarom worden niet alle lessen gegeven, bv niet in Woerden body balance en body combat en zo nog een paar.
Tevens s avonds weinig uren les. Veel uren overdag ook geen les……
Tevens is er savonds veel aanloop van pubers die geen respect hebben voor andere. Kan er niemand iets zeggen tegen pubers die rondlopen en vervelen en apparaten bezet houden met erop te zitten maar niet gebruiken?

meer lessen op het rooster.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 05 juli 2016 om 12:40 geantwoord

Beste Josina,

Bedankt voor je bericht.

Elke kwartaal komt er een nieuw lesrooster. Hierbij kijken wij naar een aantal zaken. Bijvoorbeeld feedback van onze leden. Wij moeten voor de virtuele lessen naar alle clubs in heel Nederland kijken. Op de ene club kan een les populairder zijn dan bij de andere.

Ik kan het lesrooster nu niet meer aanpassen. Wel neem ik jouw feedback mee voor de volgende release.

Als er leden zijn die onnodig apparaten vast houden dan kan je dat het beste meteen aan de medewerker van de club vertellen. Zo kan hij hen direct aanspreken hierop.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door zeiknaam
x