Klacht: wacht al 14 dagen op terugstorting geld retouren, te late levering

op 14 juni 2018 over Lesara in de categorie Internetshops - Kleding

Op 6 mei bestelde ik een aantal artikelen bij Lesara tbv ongeveer euro 122,–. Pas op 31 mei 2018 ontving ik de bestelde producten.

Na twee dagen retourneerde ik de helft van de producten. Nu na 14 dagen heb ik nog steeds de ongeveer euro 80,– van de retour gezonden producten niet op mijn rekening retour gestort gekregen.
Twee mails gestuurd, totaal geen antwoord.

Neem een voorbeeld aan Scapino, twee dagen na een retour staat je geld gewoon weer op je rekening .

Zo apart, ze kunnen het wel binnen één minuut van je rekening halen maar voordat je het terug gestort krijgt…… En maar de smoes gebruiken dat het ligt PAy Pall of Visa .
Niet geloven…Ze kunnen het gewoon in één dag terug storten wanneer het nodig is, dat heb ik ook al eens meegemaakt

-als ik mijn geld per omgaande retour gestort krijg plus euro 20,-- op mijn bankrekeningvoor de moeite die ik moet doen om mijn eigen geld terug te krijgen. Tijd is geld, ook voor mij. Ik heb wel wat beters te doen.
-alsi k uitgeschreven word uit het systeem van Lesara en ik geen mails meer krijg in mijn mailbox(vandaar ook euro 20,-- voor mijn moeite op mijn bankrekning)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lesara

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lesara nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door azn