Klacht: Geen terugbetaling gekregen van mijn retour

op 06 juni 2019 over Lesara in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 09022019 heb ik 3 artikelen besteld bij Lesara. Rond 15022019 heb ik daarvan 2 artikelen retour gedaan (te klein). Via trac en trice is het op 25022019 aangekomen bij Lesara. Op 09032019 krijg ik mail dat het doek valt over Lesara. In maart 3x mail’s verstuurt met de vraag hoe het zat met mijn retour verwerking, mits ik mijn geld nog niet ontvangen had ze waren maar tot 31032019 te bereiken!! Ze sturen me 3x dezelfde mail dat ze met de retourverwerking bezig zijn. Ze zouden me iets laten weten als dit geregeld was. Kon tot begin april duren….
Half mei stuur ik terug een mail dat ik nog steeds niets ontvangen heb.

Niets meer gehoord…Hoe kan ik die firma nog bereiken nu????

Gewenste Oplossing:

Zou fijn zijn mocht ik het geld terug krijgen van mijn 2 artikelen die ik retour gedaan heb. Rok van 17,49 en enkellaarsjes van 19,99 euro...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lesara

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lesara nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snoepken