Mijn Klacht:
We moeten eigenlijk niet het probleem smaak naar voren brengen in deze rubriek.
Maar ik heb lemon cheesecake punten gekocht en….(vergeef mij de woordkeus) maar deze waren niet te vreten, totaal zonder smaak.
Oh, zat er lemon in? maar dan niet in de mijne.
Laatst een pizza gekocht van AH, ook niet te vre…..! terwijl de Dr. Oetker pizza’s heel goed eetbaar zijn.
Albert Heijn, als je een eigen merk wilt brengen, prima idee, maar zorg dat ze eetbaar zijn. (zoals bijv. de stroopwafels van jullie eiegn merk
Gewenste Oplossing:
als de smaak OK is.

