Klacht: lemea type 8C2001/01 serie nr, SP1A1228100315

op 07 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

apparaat Lumea ontharingslazer laad niet meer op, deze is in het begin regelmatig gebruikt.
maar zeker geen 80.000 flits momenten.
nu bleek enige tijd geleden (14 maanden ) dat hij het niet meer deed / oplaad.
Ik heb een aantal vraag en antwoorden gelezen op internet van gelijksoortige klachten dat na 3 maanden niet gebruikt te zijn de batterij/accu defect raakt?
wat zijn de mogelijkheden op dit moment om het apparaat wel werkend te krijgen!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat er een passende oplossing is gezien wij het idee hebben een degelijk product te hebben gekocht in een prijsklasse waar je wat van mag verwachten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dhr. N. Guijt