Klacht: Lekt water achter lekbak

op 19 april 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Met zetten van de koffie loopt er maar de helft in het kopje de rest achter het lek bakje (pas ontkalkt) een klacht die veel voorkomt gezien het aantal apparaten dat op mp aangeboden wordt met dezelfde klachten .dus waar ligt dit aan ?? Nu heb ik dus niets aan het apparaat alles wordt nat erg jammer

Als mijn apparaat niet meer lekt en weer gewoon gebruikt kan worden zit ook niet op een dure reparatie te wachten ook omdat het veel voorkomt (misschien een fout ???)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nespresso

3 maanden geleden - Beste mevrouw Smits, Allereerst bieden wij u graag onze excuses aan voor onze verlate reactie. Het spijt ons heel erg om te horen dat uw machine water lekt en maar de helft van de koffie in het kopje loopt. We hebben uw gegevens opgezocht in ons systeem, maar vinden alleen een account terug welke sinds 2010 niet meer in gebruik is geweest. Om u hier goed bij te kunnen helpen en de juiste gegevens bij de hand te hebben, verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze Technische dienst. Onze collega's zijn 24/7 bereikbaar via het gratis telefoonnummer: 0800 022 23 20. Met vriendelijke groet, Nespresso

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nespresso

Heeft op 12 mei 2017 om 17:04 geantwoord

Beste mevrouw Smits,

Allereerst bieden wij u graag onze excuses aan voor onze verlate reactie.

Nespresso

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Smits