Klacht: lekker weg kaart

op 14 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb een tapas/sushi uiteten kaart gekregen.Toen ik een restaurant wilde boeken bleek dat na invoer van de code het we 150 km moesten rijden naar het dichtsbijzijnde restaurant. De HEMA gebeld en gemaild. De kaart kon omgewisseld worden voor een ander type (Geen idee of deze dan restaurant in de buurt zou hebben)en ipv de waarde van 49 euro zou die kaart een waarde van 37 euro hebben.
Als de HEMA duidelijk aangeeft waar men kan boeken weet je als consument in het Noorden van het land dat deze tapas/sushi kaart hier niet te gebruiken. in het bijgeleverde boekje stond 1 zaak in het Noorden maar via de boeking site was deze niet meer te boeken. Je wordt zo als consument op het verkeerde been gezet.

Als de kaart omgewisseld wordt voor een kaart die in het noorden te gebruiken is met vergelijkbare waarde

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JolandaAA