Klacht: Lekker nike airmax

op 27 augustus 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

Beste Nike, mijn zoon(14 jaar) heeft met trots de nieuwe nike airmax 2017 gekocht. Nu is hij zelf heel zuinig met zijn schoenen, als hij buiten gaat voetballen of fietsen trekt hij altijd zijn oude schoenen aan. Nu is hij op school in een struik gestapt en daardoor is er een takje wat uitstak door zijn zool gekomen. Met als gevolg dat de zool lek is. Ga ik naar de winkel waar ze gekocht zijn, blijkt dat je deze dure schoenen niet kunt laten maken. Dit vind ik toch een trieste zaak, ik wil gewoon voor de reparatie betalen. Kunnen jullie helemaal niets doen met de schoenen? Hij heeft er hard voor gespaard en is altijd erg zuinig met zijn spullen.

Het zou prettig zijn als er een manier was om de schoenen te kunnen repareren, ik ben bereid om daarvoor te betalen zelfs ( mits dit een normale prijs is).
Nu is het 190 euro wat zo de prullenbak in kan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicjay