Klacht: Lekkende verfpotten

op 09 maart 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste Action,

Gister (08-03-2020) ben ik verfpotten komen halen, om in mijn nieuwe woning te kunnen verven, onderweg zijn deze potten open gegaan en kon ik dus de hele tas met boodschappen weg gooien!!!

Vervolgens ben ik direct terug gegaan naar de dichtstbijzijnde winkel, waar zij mij niet verder konden helpen. Ik werd erop gewezen om de klantenservice te bellen, dit heb ik vanmorgen gedaan waarna zij mij vertellen dat ze ook niets kunnen doen, want ze weten niet of dit wel klopt (alsof ik voor de lol de verfpotten onderweg ga openen en dan al mijn boodschappen ga verspillen, terwijl ik een drukke klus dag heb)!

Mega slechte service in de winkel en aan de telefoon, waarbij ze ook nog met een attitude tegen je gaan praten alsof je dom bent!

Al met al het liefst wil ik mijn geld terug, maar dit kan ook niet, want de bon zat in de tas, onder het verf!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Inoka93

6 maanden geleden - Beste Action, dat heb ik al gedaan, waarbij zij mij niet verder helpen! Wie kan ik hier verder nog voor bereiken?Met vriendelijke groet!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inoka93