Klacht: Lekkende melk

op 08 mei 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Het is nu de derde keer in korte tijd dat de melk cerrykan van 2 liter lekt, als je hem liggend in de koelkast legt.

Misschien dat jullie de klacht door kunnen.geven aan de leverancier of een andere leverancier....

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 09 mei 2016 om 13:22 geantwoord

U mag van ons verwachten dat wij producten met een goede kwaliteit van melkkannen aanbieden.
Ik wil uw opmerking graag onder de aandacht brengen van onze leverancier, hiervoor heb ik wel aanvullende informatie nodig, wilt u ons deze toesturen?
* Streepjescode
* Houdbaarheidsdatum
* Productiecode
* Merk
* In de welke winkel u de melkkannen heeft gekocht

Uiteraard kunt u ook altijd langs uw favoriete winkel gaan met de bon of product, zodat u uw geld terug krijgt.

Ik help u graag verder, neemt u bij vragen gerust weer contact met ons op.

Heeft op 10 mei 2016 om 13:51 geantwoord

Het is veel te veel werk om eerst in te loggen en vervolgens nog merk, artikelnr. enz te gaan kijken en in te vullen....
Voor een melkkan...
Dus nee niet echt.

Bericht van Dirk van den Broek

10 maanden geleden - U kunt ten alle tijden ons direct bereiken via de mail (klantenservice@dirkvandenbroek.nl) of via onze contactformulier op www.Dirk.nl Hier hoeft u niet voor in te loggen en komt de melding/klacht direct bij ons terecht. Dit verloopt dus in alle opzichten sneller.

Alle klachten die gemeld zijn door Iljavdw