Klacht: lekke Nike Airmax 2017

op 24 juli 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

Op 20 mei eindelijk de felbegeerde airmax 2017 gekocht voor mijn dochter van 10 jaar. Nu nog geen twee maanden later is de zool al lek aan de rechter kant. Dan zou je zeggen eigen schuld ze heeft in een spijker of zo gestaan, maar niks is minder waar. Het blijkt dat de zool al zo versleten is dat er een scheurtje in is gekomen. Nou vraag ik me af waar de prijs/kwaliteitverhouding bij Nike is. Ik denk dat daar bij de Airmax toch meer sprake is van kwantiteit. Een schoen van die prijsklasse mag naar normaal gebruik, want zuinig is ze erop niet versleten zijn.Zeker niet binnen 2 maanden.

De schoenen moeten gecompenseerd worden en aan Nike vraag ik om in hun productieproces de zolen van de Airmax te gaan bekijken en aanpassen. Want ik raad nu alle ouders die ik tegen kom af om Air max te kopen.Het is een dure kat in de zak.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia49