Klacht: Lekkage Samsung koelkast

op 31 mei 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In 2009 hebben wij een Samsung koel-vriescombinatie, no-frost, gekocht bij de Block. (model RSA1WTPE).
Na twee weken moesten we een andere krijgen ivm knallende geluiden. Na drie jaar zijn de problemen begonnen; de onderste lade van de vriezer wordt vastgevroren. Onder de koelkast, lekte water op ons laminaat. Wij proberen elke drie dagen zelf de vriezer te ontdooien! We hebben vanaf dag 1 Samsung gebeld, Zij adviseerden ons om de vriezer wederom voor langere tijd, te ontdooien, de koelkast wat verder van de muur af te plaatsen en water pas te zetten. Wij hebben alle advies opgevolgd maar het probleem ontstond wederom!
Een monteur zou veel geld kosten wat we niet konden betalen. Nu zitten we nog steeds met een vastgevroren onderste lade en continue waterlekkage wat op ons laminaat valt.

Wij willen graag dat het probleem van de koel-vriescombinatie door Samsung, op Samsung kosten, wordt opgelost. Wij hebben alle advies van hen opgevolgd, dat heeft geen effect. Het vroegtijdig falen van de koel-vriescombinatie is een probleem van Samsung en wij verwachten dan ook dat zij vanuit hun service, de koel-vriescombinatie kosteloos komen repareren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nourdin71